יום ראשון, 27 בדצמבר 2015

בתום כהונה בת 8 שנים של מר יהודה בכר כמנכ"ל הרשות לפיתוח והתיישבות הבדואים בנגב, מונתה ועדת איתור לבחירת מחליפו

ועדת האיתור למנכ"ל הרשות לפיתוח והתיישבות הבדואים בנגב, שבראשה עומד מר שלמה בן אליהו, מנכ"ל משרד החקלאות ופיתוח הכפר (יו"ר) כוללת את החברים הבאים: ד"ר איריס נחמיה מנהלת אגף א' תורה וניהול ידע במטה הרפורמה, נציבות שירות המדינה, ד"ר חיים פיאלקוף נציג אקדמיה, עו"ד ארז קמיניץ משנה ליועץ המשפטי לממשלה (אזרחי) וגב' סיגל מורן נציגת ציבור. המועד האחרון להגשת המועמדויות: 14 בינואר 2016.
הרשות לפיתוח והתיישבות הבדואים בנגב שינתה את פניה והגיעה לביצוע פרויקטים בהיקף של כ-1.7 מיליארד ₪, וזאת תוך שכלול אמצעי פעילותה. הרשות פועלת כיום גם באמצעות חברות מתכננות וחברות מנהלות ומפעילה 52 פרויקטים של תכנון ופיתוח פיזי של תשתיות על מנת לספק מגרשים למגורים, לתעשייה ולמסחר במגזר הבדואי בדרום הארץ. הרשות לפיתוח והתיישבות הבדואים בנגב מונה כ-90 עובדים והעומד בראשה עד עתה הוא ניצב בדימוס, מר יהודה בכר שמונה לתפקיד ע"י ממשלת ישראל בינואר 2008.
אורי אריאל שר משרד החקלאות ופיתוח הכפר הודה למר יהודה בכר על תקופת כהונתו המשמעותית ומסר כי "ההכרות המיוחדת והבלתי אמצעית של מר יהודה בכר את המגזר הבדואי על מנהיגיו ומכובדיו, הביאו לשיתוף פעולה פורה בין הרשויות הבדואיות לבין הרשות לפיתוח והתיישבות הבדואים בנגב. אריאל הוסיף כי "מערכת היחסים המיוחדת שנרקמה והמהלכים לקידום הרשות נבעו מאישיותו ומקצועיותו של מר יהודה בכר".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה